piatok 21. júla 2017

Tréner vo Zbrojovke ma podržal, vie Jugas. Zúročí to na Eure?

U rohovej zástavky si poradí ako brilantný technik, mladoboleslavskému strážcovia nasadí "jasle" a servíruje chutnú sport stavky gólovú stimul do malého vápna.

Strih. Budúci domáci duel Zbrojovky sa Jakub Jugas zarputile rúti ku skákajícímu lopte. Namiesto strely na Jihlavsku bránku dôrazný obranca promáchne. Nohu aby hľadal na tribúne…Svetlé momenty s horšími striedal v tohtoročnej sezóne 23-ročný futbalista.

"Tento rok bolo pár chvíľ, kedy som mal ďalší zápas sledovať na tribúne," uvedomuje si Jugas.


"Tréner Kotal ma ale párkrát podržal, za to mu ďakujem," odkazuje dôrazný blondiak.

Hoci jeho Zbrojovka zakončila sezónu na nelichotivom 14.mieste, predsezónne akvizícia môže byť spokojná. "Mal som plné herný vyťaženie," vyžíva si nad tohtoročný sezónou nejvytěžovanější hráč tímu. "Všetko ide správnym smerom."

Jeho vysneným cieľom je nominácia na európsky šampionát do 21 rokov, ktorý sa rozohrá v polovici júna v Prahe a na Morave.

Teraz sa urastený zadák spoločne s klubovým parťákom Stanislavom Vávra perie o priazeň trénera Jakuba Dovalil na sústredení v Rakúsku. A otrokovická odchovanec sa musí oháňať, aby sa medzi vyvolenou dvadsaťtrojky, ktorá bude v konečnej nominácii, vošiel. "Je tu skoro každý obrancu, a útočník skoro žiadny," usmeje sa.

Jeho konkurenti v boji o Euro?Vo fazóne hrajúci Pavol Kadeřábek, ďalšie Sparťan Jakub Brabec, Tomáš Kalas, ktorý na jar hosťoval v Middlesbrough, či plzenský Jan Baránek. "To je veľká konkuren cia! Snáď by mohla byť moja výhoda univerzálnosť, "premieta mladík, ktorý v Brne hral prevažne na pravom bekovi. Inak je ale rodený stopér. "Výkony celkovo neboli úplne zlé. Síce ich mohlo byť viac, ale dal som aj nejaké góly, "vymenúva sympaťák svoje ďalšie plusy. "Ale sú to len reči. Rozhodne sa na ihrisku. "

Zároveň sa nasledujúce týždne rozrieši aj Jugasova budúcnosť.Vo Zbrojovke hosťoval z materského Zlína, ktorý pokukuje po administratívnom postupe do najvyššej súťaže.

Rysuje sa tak pokračovanie v Brne, alebo v (prvoligovom) Zlíne.

Alebo príde iná ponuka? "Skúsil by som to v cudzine, ale to teraz nie je reálne," priznáva bek. "Ale Spartu by som asi neodmietol," žartuje.

Ale to všetko až po Euru…"Verím, že sa tam dostanem, stavkove bonusy dva a pol roka sa o tom hovorí. Verím, že na to mám. "

2410 minút odohral Jugas tento rok v lige, bol nejvytěžovanějším Brňany.

stavkovanie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára