sobota 15. apríla 2017

Kevin Pietersen: South Africa nechcú čeliť Jos Buttler v prvom teste

Pietersen sa tiež domnieva, že by mohol ešte urobiť dojem na Anglicku u T20 Svetového pohára v marci, že testovací tím bude bojovať proti Južnej Afrike a hovorí, že chce preskúmať trénerskú kariéru, keď retires.England'S kriketová brankár Jos Buttler bude ťažiť z kúzla na okraji | Vic Marks Viac

V poslednom zápase, Buttler rozbil Anglicka najrýchlejší jednodňové storočia, v 46 lôpt a skončil 116 nie von ako Eoin Morgan strana vzala sériu 3-1.

< p> Pietersen sa práve vrátil z Južnej Afriky, kde sa hrá T20 pre Sunfoil delfínov, a hovorí, že anglickí protivníci sú potešení vyhliadkou na Buttler byť vynechaná.

"Mal by byť určite tam hrať , ale nechápem, ako sa s ním môžu hrať v prvom teste, že ho upustil od toho posledného, ​​"povedal Pietersen.

" A viem, že Južná Afrika je naozaj rád.Bol som tam, bol som tam dva týždne, keď klesol Buttler. A všetci v Južnej Afrike bol ako:, Môžete krása, nemusíme do misy na chlapa, ktorý môže vyhrať test zápas v rámci jednej relácie '

"Anglicko môže povedať, že ho upustil, pretože on potreboval čas preč, ale on nemal čas preč, dostal rovno do košeľu Anglicka a stavky na Bet365 zaznamenal masívny beží 10 dní neskôr. Nepáčilo sa mi vidieť ho upustil, že by neboli ošetrované podobne.Jos je skvelý hráč a majú robiť podnikanie hneď. "

Medzinárodná odvolaním na Pietersen bol vylúčený v máji riaditeľ ECB krikete Andrew Strauss, ktorý povedal, že zostal" masívne dôveru problém "medzi párom.

Pietersen teší pôsobivý koniec roka, bodovanie 342 beží v štyroch smenách T20 pre delfíny a 35-ročný odmietla vylúčiť o návrate Anglicka. "Je mi 35 rokov, mám rokmi odišiel z hrania," povedal. "Bol som veľmi šťastný. - vo všetkých sérií som hral v posledných niekoľkých rokoch som top zaznamenal vo všetkých z nich

" V prípade, že Svetová T20 stane sa to stane. Samozrejme, že by som rád pomohol, a rád by som tam ísť a robiť dobre.Vyhrali sme jeden v roku 2010 a ak je príležitosť prišla by som uchopiť oboma rukami. Ešte som, že by som mohol ešte urobiť nejaký vplyv? 100% ja. Samozrejme. "

Anglicko čelí impozantný úloha proti Južnej Afrike, top-zaradil testu stranu na svete, a Pietersen verí Alastair Cook strana chýba sila v hĺbke na štyri stretnutia série.

"myslím, že chlapci pôjdu v poriadku, ale je družstvo dostatočne silná, aby poraziť JAR stranu hrať tak, ako sa hrajú doma? Tým si nie som tak istý, "povedal Pietersen. "Viem, ak� � ťažké to je tam hrá.Sú to jediný tím, nikdy som porazil v sérii v celej mojej kariére, čo je celkom úžasné, takže to, ako ťažké to bude.

"Existuje niekoľko dobrých hráčov v Anglicku komando avšak pevnosť v hĺbke je problém.Nemyslím si, že naše odpaľovanie je tak silný, ako by som chcel, aby to videl. "

Pietersen zaháji Sprite 24/7 Project jeho nadácie v tomto týždni, pomáha znevýhodneným teenagerov zo siedmich krajín zúčastní 10 -Day kriket tábor v Dubaji.


veterán pálkar vždy rád radí mladším hráčom a priznáva koučovanie kariéra nie je vylúčené.

"bol by som hlúpy hovoriť nechcem sa dostať do koučovania potom, čo som prestal hrať v nejakej funkcii, "povedal Pietersen. "Páči sa mi to. Rada pomáha chlapci pokrok a lepší.Dokázal som to po celú dobu svojej kariéry, keď som hral.

"Sme lepší dohromady, pretože je to dobré pre moje hre tiež, že zabudli veľa vecí som sa dozvedel, keď mi bolo 22. Je to win-win pomáhať ostatným. "

Bet365-Uvítací bonus vyzdvihnete tu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára